Technologie mowy w Polsce są kojarzone głównie z voicebotami. Tymczasem analityka mowy daje wiele innych zastosowań.
Na czym to polega? System wyszukuje słowa i frazy kluczowe w dowolnej bazie głosowej. Proces działa w trybie on-line (audio rejestrowane w czasie rzeczywistym) lub off-line (nagrania).
Kilka przykładów:
Analiza rozmów pracowników call centre pod kątem przestrzegania zasad i etyki, ale także wspieranie ich w podejmowaniu decyzji poprzez profilowanie rozmówcy i podpowiadanie reakcji
Wykrywanie wycieków wrażliwych danych biznesowych, których znaczenie stale rośnie
Wydobycie wiedzy z obszernych materiałów audio - np. automatyczne przeszukiwanie archiwów telewizyjnych i radiowych
Wszędzie tam gdzie potrzebna jest wiedza i dostępne są duże ilości nagrań, można wykorzystać analitykę mowy.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.